הכתובת הנכונה למוצרי פנאומטיקה, ציוד ומכשירים

הכתובת הנכונה למוצרי פנאומטיקה, ציוד ומכשירים

חברת א.פ אוטומציה בע"מ הנחשבת למובילה בישראל בתחומי מכטרוניקה, מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות פנאומטיקה. החברה הינה נציגה בלעדית בארץ של החברה האיטלקיתMetal Work המוערכת בכל העולם בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי פנאומטיקה ציוד ומכשירים. זאת לרבות סוגים שונים בוכנות, שסתומים, סעפות תקשרות, מסננים עם רמות שונות של סינון, מפסקי לחץ, ווסתים, יחידות שירות משולבות, יחידות מודולריות, מחברים, ברזים, מדי לחץ, שערים ויחידות לוגיות, טיימרים פנאומטים, מפסקים ועוד.

 

משמעותה של מכטרוניקה

מכטרוניקה הינו מונח יחסית חדש, שמוכר גם כמערכות אלקטרו מכאניות. מדובר בענף בין תחומי הנדסי שמשלב ידע מתחומי הנדסת תוכנה, הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים והנדסת מכונות. התמחות הנדסית זו מיועדת עבור עבודה עם מערכות ייצור אוטומטיות מורכבות, המשלבות מרכיבים של חומרה ושל תוכנה. כל זאת במטרה לספק לשוק פתרונות ייצור כמה שיותר יעילים, אמינים וכדאיים. כך, מה שבעבר נדרש בעבודת צוות של מהנדסים מתחומים שונים, כיום נלמד כתחום פרקטי משולב שמעניק מענה לצרכי תעשייה מתקדמים.

 

משמעותה של טכנולוגיה פנאומטית

טכנולוגיה פנאומטית עוסקת בפעולות מכאניות שעושות שימוש בגז דחוס, כאשר בדרך כלל הגז בו נעשה שימוש הינו אוויר בזכות היותו גז בטוח לשימוש, זול וזמין. הפנאומטיקה מבוססת על משוואות גזים, חוק ברנולי, חוק פסקל ומספרי רינולדס. בימינו זוהי טכנולוגיה נפוצה במשק במגוון תחומי תעשייה ובפסי ייצור ואוטומציה, במשאיות ואוטובוסים.

טכנולוגיה זו הפכה כה נפוצה עקב שורה ארוכה של יתרונות שהיא מספקת. קודם כל מדובר בציוד ומכשירים המציגים רמה גבוהה של אמינות, עם עמידות ארוכת טווח וקלות ונוחות הפעלה ושימוש. כמו כן, תכנון, התקנה ותפעול של ציוד זה כרוך בעלויות יחסית נמוכות. בנוסף, במקרים של תקלות ציוד פנאומטי אינו גורם נזק סביבתי, ובמקרה של הפסקת חשמל עדיין יש במערכות אלו אנרגיה מספקת לעצירה מבוקרת ולא מזיקה של מכונות או קווי ייצור. השימוש בטכנולוגיה פנאומטית גם מספק מענה בטוח לסביבות נפיצות.

 

מגוון גדול של ציוד ומכשירים

אנו מייבאים ומשווקים מגוון רחב ואיכותי של ציוד, רכיבים ומכשירים פנאומטיים מביתMetal Work. לדוגמא תוכלו להזמין מאתנו בוכנות פנאומטיות מכל סוג, ללא חוט, כבוכנות מיני, בוכנות פנקייק מסוגים שונים, בוכנות עם הובלה, בוכנות נירוסטה, בוכנות הידרוצ'ק, בוכנות חשמליות ועוד.

 

הזמנת ציוד ומכשור פנאומטי

להזמנת ציוד ומכשור פנאומטי מגוון, איכותי ומתקדם, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם חברת ר.א.פ אוטומציה בע"מ בטלפון 04-8403012 או במייל rep@repac.co.il.