מגוון סוגי גששים – מצבע ועד מיקום

מגוון סוגי גששים – מצבע ועד מיקום

בחברת ר.א.פ אוטומציה בע"מ מציעים לכם מגוון איכותי ומתקדם של גששים למטרות וצרכי תעשייה שונים. המבחר כולל בין היתר סוגים שונים של גששים אינדוקטיביים לרבות גששים אינדוקטיביים רגילים, טבעתיים, עבור טווח גישה מוגדל, גששים מיניאטוריים, גששים אינדוקטיביים עמידים בלחץ או בטמפרטורה גבוהה, גששים לבוכנות, גששים לזיהוי מתכות, גששים אנלוגיים, גששי מיקום וצבע ועוד.

 

על גששים אינדוקטיביים

גששים אינדוקטיביים הינם סוגים חכמים של חיישנים, בעלי יכולת לזהות אובייקטים בתוך הטווח שלהם ולספק אודותם באופן מיידי נתונים למערכות בקרה. על פי מידע זה המערכות והמפעילים שלהם יכולים לבחור בגישות פעולה מתאימות. גששים אלו קיימים בסוגים שונים, כשלכל סוג יכולת לזהות נתונים שונים. כך למשל, יש גששים המזהים תדרים, יש כאלו המזהים כמויות,  אחרים רגישים לשינויים, יש גששים המזהים מיקום וקרבה ויש כאלו המזהים צבע ועוד. מתוך המבחר כל אחד יכול למצוא את החיישן שמתאים לצרכים התעשייתיים שלו, לרבות עבודה בטמפרטורות מאוד גבוהות, זיהוי נתונים בפסי ייצור מהירים, או גשש בגודל מיניאטורי.

 

על גששי מיקום

גששי מיקום המכונים גם גששי התקה, משמשים למדידה של מרחק או של מיקום פרט מסוים. כמו כן, יש מקרים בהם עושים שימוש בגששים אלו גם למדידת גובה ורוחב, סריקות של תלת מדד, מדידות של פרופיל ועוד. חיישני מיקום מוצעים בשני סוגים, עם מגע או ללא מגע. החיישנים עם המגע נעזרים באמצעים שונים כמו אנקודר ואילו חיישני מיקום ללא מגע פועלים בעזרת לייזר, מגנטים, עם שיטות אינדוקטיביות ועוד.

 

על גששי צבע

גששי צבע מאפשרים זיהוי של צבע אמיתי לצרכי תעשייה שונים, למשל עבור אריזות, לצרכי דפוס, למכלים, תוויות ועוד. החיישן פועל בעזרת אמצעים שונים, לרבות גששים עם בקרי צבע המחוברים לחיישנים אופטיים שניתן להתאימם לצרכי מדידות שונים. בימינו גששי צבע מתקדמים מציגים דיוק רב בזיהוי צבע אמיתי, מדידות מהירות גם במקרים של עומס מכאני, עבור תהליכים דינאמיים, והתמודדות עם תנאי עבודה קשים למשל בטמפרטורות קיצוניות. כמו כן, הם מציגים יכולת לזכור קשת רחבה של צבעים וגוונים. לגששים יכולת לזהות צבע גם על גבי סוגים שונים של משטחים, לרבות כאלו שהינם מחוספסים או מבריקים. הם יכולים גם לשמש עבור בדיקת עוצמה של הצבע, בחינת אחידות ושלמות הצבע, בדיקת מרקם וטקסטורות של הצבע ועוד.

 

הזמנת גששים מתקדמים

להזמנת גשש מתקדם ואיכותי, ולקבלת עוד פרטים ומידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם חברת ר.א.פ אוטומציה בע"מ בטלפון 04-8403012 או במייל rep@repac.co.il.