סוגים שונים של בוכנות – מפנקייק ועד חשמליות

סוגים שונים של בוכנות – מפנקייק ועד חשמליות

בחברת ר.א.פ אוטומציה בע"מ מציעים מענה שלם עבור צרכי אוטומציה בתעשייה, הכולל גם אספקה של מגוון סוגי בוכנות מבית היצרנים הטובים בעולם. כך למשל, בחברה מציעים בוכנות של חברת METALWORK האיטלקית, המובילה בפיתוח של מוצרי פניאומטיקה ואוטומציה. המוצרים כוללים גם סוגים שונים של בוכנות לרבות בוכנות מובלות, בוכנות מיני, בוכנות פנקייק, בוכנות עם ברקס, בוכנות ללא מוט, בוכנות הידרוצ'ק, בוכנות חשמליות ובוכנות נירוסטה.

 

מה זה בוכנה?

בוכנות הינם גלילי מתכת שנעים בתוך צילינדר עם תנועה שחוזרת על עצמה. הבוכנות משמשות בעיקר במשאבות ובמנועים מסוגים שונים, עם יכולת המרת תנועה קווית לכדי תנועה סיבובית. בכדי להעצים את תנועת הבוכנה הן מותקנות בתוך חלל אטום שמקטין את רמת החיכוך עם הצילינדר ושמגביר באופן ניכר את לחץ הדחיסה. בימינו ניתן למצוא סוגים שונים של בוכנות פנאומטיות והידראוליות, עם מרכיבים וטכנולוגיות הגורמים לפעולתן.

 

סוגים שונים של בוכנות

כאמור, ניתן למצוא סוגים שונים של בוכנות הכוללות למשל:

  • בוכנה פנאומטית- בוכנה מכאנית הפועלת באמצעות אוויר דחוס שמומר לאנרגיה קינטית, אשר יוצר כוח ונע בתנועות שונות – קוויות, סיבוביות או תנועות משולבות. ניתן למצוא סוגים שונים של בוכנות פנאומטיות, ביניהם בוכנות פנקייק, בוכנות ללא מוט, בוכנות מובלות, פין צילינדר, בוכנות מגנטיות, בוכנות מיני ועוד.
  • בוכנות חשמליות– בוכנות הפועלות על מתח חשמלי מאוד נמוך, הנחשבות כבטוחות לתפעול ושאין בהן סכנה של נזקי התחשמלות. בוכנות אלו מסוגלות לעמוד בעומסי עבודה גבוהים והן מוצעות עבור מחירים כדאיים. בנוסף, יש עבורן מגוון סוגי בקרים במידות מזעריות, המעניקים רמה גבוהה של שליטה ובקרה בתפקוד של הבוכנות, דבר המייעל את עבודתן, שומר עליהן ועל המפעילים אותן.
  • בוכנות ללא מוט– סוג של בוכנה נפוץ בתעשיות האוטומציה. הבוכנות פועלות למעשה כמו בוכנה רגילה על ידי המרה של לחץ אוויר לתנועה קווית, רק שהן הרבה יותר חסכוניות במקום. כמו כן ניתן למצוא סוגים שונים של בוכנות ללא מוט, כגון בוכנות חשמליות, כבל ומגנטיות.
  • בוכנה הידראולית– בוכנה המונעת באמצעות נוזל שגורם לדחיפת הגליל בצילינדר ואשר נדרשת היות אטומה לגמרי לחדירת אוויר.

 

הזמנת בוכנות מתקדמות

להזמנת בוכנות איכותיות ומתקדמות מסוגים שונים,ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי צרו קשר עם חברת ר.א.פ אוטומציה בע"מ בטלפון 04-8403012 או במייל rep@repac.co.il.