מה זה אינטרלוק?

מה זה אינטרלוק?

הפעם נרצה לספר לכם על משהו שהוא לא רק רכיב טכנולוגי שקיים באינספור מקומות, אלא גם רכיב שיכול להציל חיים. בואו נדבר על אינטרלוק.

נתחיל מהסוף – אינטרלוק הינו מונח לועזי אשר משמעותו הינה: מפסקי בטיחות חשמליים. אם אתם באים מעולם התעשייה והייתם אי פעם באולם ייצור, אתם וודאי מכירים את המונח. מפסקי בטיחות כאלו הינם מחויבי מציאות וקיימים בכל מכונה המשמשת לייצור אשר בה מעורבים יחד אדם ומכונה. תפקידו של מפסק הבטיחות החשמלי הוא לשמור על שלומם של בני האדם הפועלים בסביבת המכונה, למנוע בכל מקרה את הפגיעה בהם בעקבות תקלה מכנית או טעות אנוש. קראתם נכון – הסכנה הבטיחותית בסביבה תעשייתית יכולה לנבוע מתקלה מכנית שעלולה להסלים וגם מטעות אנוש של מי שאמון על תפעול המכונה ומעצם היותו אנושי, עלול לטעות. מפסק הבטיחות הינו רכיב קטן אך חשיבותו עצומה כיוון שהוא שם בדיוק כדי למנוע את אותם מצבים.

שימוש נוסף במנגנוני אינטרלוק קיים בעולם האבטחה, כאשר רוצים לנהל כניסה ויציאה ממקומות מסויימים באופן מבוקר ומשתמשים באינטרלוק כחלק בבערך בקרה ממוחשב מתוחכם המצריך פחות כוח אדם לצורך ניהול המערכת.

 

איך אינטרלוק יכול להועיל לכם?

הגירסא הקצרה – הוא יכול למנוע תאונות בטיחות במקום העבודה הממוכן שלכם. זה אומר שהוא שומר על בטיחותם של העובדים שלכם, הוא שומר על המכונות שלכם מפני נזק בלתי הפיך עקב תקלה או טעות אנוש, הוא מסייע במידור הנכנסים למתחמים מסויימים ובכך מונע כניסה של מי שעלול, אפילו בטעות, לגרום נזק או הפרעה לתהליך הייצור.

כפועל יוצא מכל אלו, מנגנון אינטרלוק יכול למנוע מכם את הצורך להתמודד עם טיפול בעובדים שנפגעו בשל כשל בטיחותי, או מכני, הוא נותן לכם שקט נפשי בקשר לגישה של אנשים כאלו ואחרים לאזורים שונים בעסק והוא מונע מכם מקרים רבים אפשריים של הפרעה לתהליך הייצור הרציף – כל אלו בסופו של דבר מסתכמים בעלויות שעלולות להיות מאד כבדות. פס ייצור שנעצר או נסגר עולה הרבה מאד כסף – גם הפסד על ההפסקה של תהליך הייצור וגם עלויות אפשריות של תיקונים נדרשים לציוד שניזוק. וזה לפני שדיברנו על עלויות של פגיעה בגוף או חלילה בנפש של מי מהעובדים שיכולים להיפגע בשל חיסכון בהתקנת רכיב בטיחותי כה חשוב.

 

היכן ניתן לרכוש אינטרלוק איכותי?

אנחנו מייבאים ומשווקים מגוון רחב של מנגנוני אינטרלוק – אתם יכולים לרכוש את מפסקי הבטיחות המעולים הללו אצלנו ולהתקינם בכל מקום בו קיים הצורך. אנו מחויבים לספק לכם מוצרים איכותיים ביותר אשר יבטיחו לכם אמינות ארוכת טווח ושקט נפשי בכל ההיבט הבטיחותי של ציודכם וכוח האדם שמתפעל אותו או עובד בקרבתו. אל תוותרו על רכיב כה חשוב, הוא ישמור על ציודכם, על עובדיכם ועליכם.

 

מי אנחנו

חברת ר.א.פ. אוטומציה בע״מ מייבאת ומשווקת ציוד ורכיבים למגוון פתרונות אוטומציה בתעשייה. לחברה מחלקה ייחודית לייצור מסגרות מפרופיל אלומיניום מודולרי חכם – כאשר כל עבודה מבוצעת על פי דרישות הלקוח, בהתאם לצרכיו. אנו מתמחים בייצור מסגרות המהוות שלדה או מעטפת לכל מכונה שהלקוח שלנו מעוניין להרכיב.

בנוסף יש בחברתנו גם מחלקת הנדסה נרחבת בה אנו מעניקים שרות מקצועי במיוחד של תכנון והרכבת מתקני אוטומציה שונים ומגוונים – כולל התוכנה, האפיון, התכנון והבניה של המוצר הסופי.

אם מה שאתם מחפשים כולל רובוטים תעשייתיים, סורקים תלת ממדיים, פנאומטיקה, מתקני ומתגי בטיחות, גששים, שימוש בטכנולוגיית ואקום – וזו רק רשימה חלקית של המוצרים שאנו מייבאים ומשווקים – אם אתם זקוקים לפתרון כלשהו בתחום האוטומציה, נותר לכם רק דבר אחד – ליצור עימנו קשר.

 

דברו איתנו

תוכלו לבקר אותנו בכתובתנו, ג'יימס ווט 15 חיפה, או ליצור עימנו קשר טלפוני: 04-8403012. אתם מוזמנים לקרוא עוד עלינו בקישור הזה כאן ואנו נשמח לשמוע מכם.